Accepterad max.lyck | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

max.lyck

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199409275113/

Ditt Hex-ID: 1100001565e20e9

Vad är din discord tagg? max_lyck#0142

Vem var det som bannade dig? limpis

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dom anledningarna är att jag rpade oseriöst och mild meta gaming. jag kan börja förklara varför jag tror jag vart bannad för oseriöst. det var för jag vart kidnappad innan jag vart bannad och då så tog dom mina byxor. så då hade jag inga byxor så jag vart senare dödad av samma personer på kidnappningen. så dom tog mig till sjukhuset med en lapp och när jag vaknade upp så kunde jag inte bara sätta på mig byxor bara så. det blir ju konstigt för då måste jag hämta byxor. men då skulle jag tvätta pengar men jag så en bloods bil vid tvätten och då tog jag den. det kan vara därför jag vart bannad för oseriöst rp. men jag kan fortsätta scenariot och varför jag vart bannad för meta gaming. det var för efter jag tog bilen så kom det en bil och sa att jag skulle hoppa ur min bil. och då gjorde jag det och då körde dom iväg. då så korkade dom och hoppade ut och började skotta. då så körde jag och sen hoppade ut ur min bil och mina två kompisar som satt där också. sen så döda vi en och sen så vart han som vi döda hans kompis vart bannad eller något. så jag vart ressad av någon. och då så tog jag min kompis till sjukhuset och sen så vart jag bannad. för både meta och oseriös rp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. dom anledningarna är att jag rpade oseriöst och mild meta gaming. jag kan börja förklara varför jag tror jag vart bannad för oseriöst. det var för jag vart kidnappad innan jag vart bannad och då så tog dom mina byxor. så då hade jag inga byxor så jag vart senare dödad av samma personer på kidnappningen. så dom tog mig till sjukhuset med en lapp och när jag vaknade upp så kunde jag inte bara sätta på mig byxor bara så. det blir ju konstigt för då måste jag hämta byxor. men då skulle jag tvätta pengar men jag så en bloods bil vid tvätten och då tog jag den. det kan vara därför jag vart bannad för oseriöst rp. men jag kan fortsätta scenariot och varför jag vart bannad för meta gaming. det var för efter jag tog bilen så kom det en bil och sa att jag skulle hoppa ur min bil. och då gjorde jag det och då körde dom iväg. då så korkade dom och hoppade ut och började skotta. då så körde jag och sen hoppade ut ur min bil och mina två kompisar som satt där också. sen så döda vi en och sen så vart han som vi döda hans kompis vart bannad eller något. så jag vart ressad av någon. och då så tog jag min kompis till sjukhuset och sen så vart jag bannad. för både meta och oseriös rp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. m jag ska ärligt så var det felaktig ban för meta då min kompis var på platsen och låg bredvid mig så jag såg ju honom och jag kunde ta honom till sjukhuset. men oseriös förstår jag men ändå inte. för det är lite knepit då jag vaknade upp utan byxor så då kan jag inte bara hålla in h och sen sätta på dom. det blir konstigt i rpn.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag och mina två vänner hade väntat på att o block skulle vara klara med sitt ecstasy i cirka 1h och 30min hade vi väntat och vi hade tid efter dem, det var bestämt. Så när det är vår tid så går vi och tar över och gör en leverans. Sen kommer två killar och då säger vi att vi håller på just nu och att det är våran tid. Då säger dem nej och massor med grejer och dem börjar helt enkelt ta över utan att vi vet. Vi sa till dem crika 50 gånger att TA INTE ÖVER. Sen märker vi att dem hade tagit över och att vi inte ägde stället längre så då valde jag att hoppa in i min bil och pitta ut dem från cirkeln.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det jag hade kunnat istället för att tvätta är att åka till afären ich köpa ett par byxor eller att jag hade kunnat köra ifrån när dom hoppade ut ur sin bil. men detta ska inte hända igen och jag vill verkligen ha en andra chans och bevisa att jag kan bättre. förlåt för mitt dåliga rp och detta ska inte hända igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag verkligen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag det förstår jag till hundra

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka