Inaktuell max.lyck | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

max.lyck

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? maximilian

Ditt discordnamn: max_lyck#0142

Ange ditt födelsedatum 18 Augusti 2008

Varför ska just du bli staff? varför jag vill bli staff är för att jag vill göra unive till den bästa serven (som den redan är) men jag vill göra den änu bättre. och jag vill få bort dom som bara pittar och skottar och förstör serven. det vill jag få bort på unive plus att alla lallare som bara kommer in för att förstöra vill jag också få bort. och jag vill se allas specialitet på rp och se vem som kan rpa och vem som bara vill förstöra. och jag vill hjälpa att få bort alla abuse bilar plus alla som abusar dom. därför vill jag bli staff.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? måndag: 16:00-2200

tisdag: 16:00-2200

onsdag: 16:00-2200

torsdag: 16:00-2200

fredag: 15:00- 03:00

lördag: 12:00- 03:00

söndag: 13:00-22:00

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelar på unive cirka 1 år och jag har sett denna server vilken stor server den kan bli. jag har sätt på det positiva och det negativa och vad den har utvecklats. jag har sätt vad som har gått snett också plus att det flesta har gått uppåt. och jag har set vad som behövs för att kunna få bort lallare samt dåliga rpare. varför jag vill få bort de flesta lallarna är för att det förstör det som kallas rp. för lallare vill bara förstöra och göra rpn till det sämsta som går.

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja och nej. på unive har jag aldrig varit staff men någon gång måste ju vara det första. men jag har varit staff på andra servrar för länge sen. sen har jag varit sv på unive också. plus så har jag varit med om många support ärenden på det året jag har spelat på unive. och när jag var sv så var det ändå ganska lugnt men som staff kan det vara lite hårdare jobb.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jag vill helst inte bli krim ansvarig då jag vill kunna va med i gäng och samtidigt göra staff arbeten. men jag vet att man inte får göra åtgärdenåt dom man krigar med och att man inte får ta support ärenden med sitt gäng. men jag vill helst inte vara krim ansvarig. men om ni måste ha fler krim ansvariga så kan jag hjälpa men om det inte behövs så vill jag helst inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka