Nekad Max Lunnby | Whitelist ansökning (Simon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Max Lunnby

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198398417787/

Vad är ditt namn i verkligheten? Fabian Persson

Vad är ditt discord namn? LazyTurtle

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär (Max Lunnby) är 21 år gammal och fyller snart 22 år. han kommer ifrån landsbygden och är uppväxt i ett medelinkomst hem. han har nyligen flyttat till staden så han kan inte allt än. Han är ofta glad och gillar att prata och umgås. Han gillar bilar, mestadels at få dom att se bra ut och han gillar även att hjälpa folk.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill göra något mer än bara åka runt och prata med folk och därför tänker jag att om jag blir whitelistad så kan jag börja jobba någonstans och på det sättet göra någonting mer. Det vore även väldigt roligt att få uppleva händelser med de andra på servern och det vore roligt att t.ex. bli polis eller jobba på en bil mekanikers butik vilket är vad min karaktär Max är intresserad i. Jag vill även träffa nya personer och ha roligt med alla som jag kan.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker att Unive är en väldigt rolig server och det finns mycket att göra men det skulle finnas ännu mer att göra om jag vore whitelistad så att jag kan få ett riktigt jobb. Det är även den första servern som jag har spelat på men jag har kollat på många streamers och YouTube videor så jag vet hur det fungerar.

Hur hittade du Unive? En kompis Berättade om Fivem och att Unive var en väldigt bra server, så jag joinade och efter det så har jag bara spelat på denna server och haft väldigt roligt och träffat många olika personer.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har inte något riktigt mål med rollspelet förutom att det är roligt och att jag skulle vilja vara en del av det på en djupare nivå. Som sagt så tycker jag att det är roligt och mitt mål är att ha så roligt som jag kan inom rollspel i den här servern och få andra folk att ha det väldigt roligt med mig.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar inte på någon annan server för tillfället. Som sagt så började jag spela nyligen och jag har inte riktigt velat spela på någon annan utan den här servern har varigt trevlig att spela på och det har varigt vänliga personer som jag har mött på den.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top