Accepterad Max Lind | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Käften

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199023991344

Vad är ditt namn i verkligheten? Sam Lindström

Vad är ditt discord namn? reman#3821

Vad är ditt födelsedatum? 18 September 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Max Lind och är 25 år gammal. Max växta upp i en stad utanför Stockholm som heter Rinkeby. Max växte upp fattigt med sin mamma, pappa och sina två bröder. Max två bröder var nästan aldrig hemma för att dom var med i gäng kriminaliteten. Max mamma jobbade med två jobb så familjen kunde få mat på bordet. Det gjorde att hans mamma nästan aldrig var hemma så att han fick vara ensam med sin pappa. Max hatade hans pappa för han var en alkoholist. Ibland kunde Max pappa till och med bli aggressiv efter han hade druckit för mycket alkohol. Max hade ett väldigt stort intresse av bilar. Han hade en samling med nästan över 50 bilar. Max gick på en skola som det bara var massa gangsters som gick på. En dag så stötte Max på några som stod utanför hans klassrum. dom frågade vad han hette och var han bodde. Max svarade nervöst medans dom två killarna tittade på han. Dom undrade ifall han någonsin varit med i ett gäng förut. Max sa tyst nej men berättade även att hans bröder är med i gäng. Dom sa till Max att han skulle hjälpa dom med en sak och Max sa ja. Dom tog med han till ett övergivet ställe och gav han droger. Max frågade var det är va och dom svarade med att han inte fick säga till någon. Max gick sedan hem till sina bröder och dom frågade var han har varit. han svarade tyst "ingenstans". Bröderna titta på honom och började leta i hans jacka. dom hittade drogerna och frågade var han hade fått dom. Max sa att det var några som gav han dom efter skolan. Nästa dag i skolan så följde Max bröder med honom och att Max skulle visa dom vilka det va som gav han drogerna. Max pekade mot killarna och bröderna gick för att slå ner dom. Max tittade på fighten och började nästan gråta när han såg att han brödrar blev ner slagna. Max sprang hem och tänkte på ett sätt att hämnas mot dom två killarna. Och det var så Max startade med kriminalitet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en person med mycket kunskap inom Unive, har spelat riktigt många timmar. Jag är mogen och vill servern och spelarna i den väl. Jag har även varit medlem innan men har tagit en paus och vill nu ta upp Fivem igen. Jag kommer även få åtkomst till bättre jobb vilket kommer leda till bättre rp. Jag kommer även kunna få tillgång till fler kanaler där jag kan dela med mig om kunskap och svara folks frågor.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Deras kvalitet på rpen och deras staffs har en utveckling på en annan nivå. Jag är intresserad att spela på Unive eftersom att det är den roligaste och största server i Sverige. Jag tycker att Unive är rolig och bra eftersom att man inte kan bli rdmad av nya spelare.

Hur hittade du Unive? Jag och mina kompisar skulle försöka hitta en bra svensk server och så hittade vi unive och tyckte att det var en bra server så vi fortsatte att köra på den

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bygga upp en stor vänskara med många nya vänner och träffa gött folk och göra gäng och kanske till och med jobba med något inom de högre klasserna som polis eller annat, man vet aldrig allt kan hända i livet. Har även en tanke om att bli kriminell och skaffa Maffia bilar så jag kan göra mitt rp riktig likt verkligheten. Så mitt mål är göra roliga scenarion med folk.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag kommer spela mycket och bidra till serverns ytterligare tillväxt och försöka få in ännu fler medlemmar. Jag kommer även göra allt för att få staden till en bättre plats genom att vara 100% seriös och se till att alla andra också är det. Kort sagt kommer jag göra allt för att göra servern till en ännu bättre plats än vad den redan är!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nepp

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka