- Meddelanden
- 24
- Reaction score
- 1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199023991344/
Vad är ditt namn i verkligheten? Max Lindström
Vad är ditt discord namn? supersnabbhund#3096
Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2007
Berätta om din karaktär. jag är en kille som heter Max Lindström. Hade en dålig bakrund då föräldrarna var alkoholister och slog Max sedan när han blev 16 så flyttade han ut ur huset och skaffa job och bil. Han ville inte ha familj han ville leva själv och njuta av livet det han har nu och sluta tänka på vad som hände när han var liten. Nu har han bil och pengar så nu lever han livet.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker det är intressant med dom jobben som finns och om jag blir medlem kan jag skaffa ett bättre job och rpa mer och kommer in i seriösare rp.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har fått en bra upplevelse på servern och haft det bra jag rpar med andra och dom rpar tillbaks bra.
Hur hittade du Unive? Jag sökte på svenska serverar och då hittade jag unive.
Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli kriminell eller polis kanske annars har jag inget annat mål.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att rpa seriösare och ha roligt.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte
Vad är ditt namn i verkligheten? Max Lindström
Vad är ditt discord namn? supersnabbhund#3096
Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2007
Berätta om din karaktär. jag är en kille som heter Max Lindström. Hade en dålig bakrund då föräldrarna var alkoholister och slog Max sedan när han blev 16 så flyttade han ut ur huset och skaffa job och bil. Han ville inte ha familj han ville leva själv och njuta av livet det han har nu och sluta tänka på vad som hände när han var liten. Nu har han bil och pengar så nu lever han livet.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker det är intressant med dom jobben som finns och om jag blir medlem kan jag skaffa ett bättre job och rpa mer och kommer in i seriösare rp.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har fått en bra upplevelse på servern och haft det bra jag rpar med andra och dom rpar tillbaks bra.
Hur hittade du Unive? Jag sökte på svenska serverar och då hittade jag unive.
Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli kriminell eller polis kanske annars har jag inget annat mål.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att rpa seriösare och ha roligt.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte