- Meddelanden
- 24
- Reaction score
- 1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199023991344/
Vad är ditt namn i verkligheten? Max
Vad är ditt discord namn? supersnabbhund#3096
Vad är ditt födelsedatum? 16 Juli 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Max och är 19 gammal. Hans intressen är bilar han tycker det är kul. Hans bakgrund var inte så bra. Hans föräldrar var alkoholister och var väldigt hårda mot honom. Han är väldigt pratglad och snäll. Hans dröm är att jobba på nån bil firma. Han gillar också att festa och ha roligt. Hans dröm bil är en Audi rs6 som han sparar till.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har 200 timmar i erfarenhet inom RP och jag vill gärna bli en del av Unive härliga community och hjälp utveckla servern. Jag håller hög nivå på mitt rollspel och jag är seriös i mitt rollspel. Och vill testa dom jobben som finns.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jo för jag har hört från andra att de är en mkt bra server och jag har även av den lilla tiden jag spelat att de är en skön server. Allas RP som jag har sett är bra o nästan alla är seriösa å ja tycker om att göra scenarion.
Hur hittade du Unive? Min kompis tipsade mig om en denna servern
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att vara seriös så att RP nivån kan hållas hög.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Börja jobba på bra ställe och vill börja jobba på mekonomen bli typ rik
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte
Vad är ditt namn i verkligheten? Max
Vad är ditt discord namn? supersnabbhund#3096
Vad är ditt födelsedatum? 16 Juli 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Max och är 19 gammal. Hans intressen är bilar han tycker det är kul. Hans bakgrund var inte så bra. Hans föräldrar var alkoholister och var väldigt hårda mot honom. Han är väldigt pratglad och snäll. Hans dröm är att jobba på nån bil firma. Han gillar också att festa och ha roligt. Hans dröm bil är en Audi rs6 som han sparar till.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har 200 timmar i erfarenhet inom RP och jag vill gärna bli en del av Unive härliga community och hjälp utveckla servern. Jag håller hög nivå på mitt rollspel och jag är seriös i mitt rollspel. Och vill testa dom jobben som finns.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jo för jag har hört från andra att de är en mkt bra server och jag har även av den lilla tiden jag spelat att de är en skön server. Allas RP som jag har sett är bra o nästan alla är seriösa å ja tycker om att göra scenarion.
Hur hittade du Unive? Min kompis tipsade mig om en denna servern
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att vara seriös så att RP nivån kan hållas hög.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Börja jobba på bra ställe och vill börja jobba på mekonomen bli typ rik
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte