Nekad Max Lind | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Käften

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199023991344/

Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? MAFFEEEE#3821

Vad är ditt födelsedatum? 18 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Max Lind och är 21 år gammal. Max är uppväxt i en liten by lite utanför Skövde. Han hade inte så många vänner i skolan som liten så han är ganska blyg av sig bland folk. Han gillar även att spela musik för det lugnar ner honom. Han spelar gitarr och lärt sig några låtar. Hans dröm är att bli artist eller jobba på nån bilfirma. Han gillar även att hålla på med sin mc. Hans pappa höll på med en mc men nu är hans pappa för gammal och stel för att köra mc så Max har ärvt den och jobbat med den sen han var 19 år gammal.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har ansökt om medlem på Unive för att jag tycker det är en seriös och en väldigt bra server, folk bemöter mig på ett bra sätt och trevliga. Tycker också unive är bättre än alla andra serverar för att allt är proffsigt och snyggt gjort.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Deras server och staff teamet gör ett bra jobb. Det är alltid många på servern så att du har alltid kul och det är bra scenarion och rp på servern

Hur hittade du Unive? min kompis tipsade mig om den och prövade den och tänker ta mitt rp till en högre nivå

Vad har du för mål med ditt rollspel? ha kul och komma långt med min karaktär så att jag skaffar många kompisar som jag kan åka runt i mina och deras bilar med. och ha allmänt bra rp

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att ha en social rp med många kompisar som man kan hänga med t.ex åka bil och kolla runt lite av unive city.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? inga andra servrar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka