Nekad Max Lind | Medlem ansökning(Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Käften

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199023991344/

Vad är ditt namn i verkligheten? Max Lindström

Vad är ditt discord namn? MAFFEEEE#3821

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Max lind och är 21 och uppväxt i en liten by utanför Gävle och uppväxt med två syskon som sysslade med olaglig heter (en utav bröderna heter malek lind som också finns på servern) en utav hans syskon har blivit mördad på gatan pågrund utav gäng kriminalitet. Max föräldrar hade ingen aning om kriminaliteten och därför fick inte malek eller Max dålig uppväxt Max och malek gillar att pilla med bilar och liknande. i skolan så hade Max många vänner därför så har Max inte svårt med att skaffa vänner. Max gillar alla sorters fordon te.x. Båtar och flyg plan.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill skapa bra stämning/scenarion och ha kul

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive har många val mellan bilar och utseenden

Hur hittade du Unive? Min kompis visade mig servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? Som sagt så vill jag skapa bra scenario och skaffa många nya vänner

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Somsagt så vill jag skaffa fler vänner och få bra bilar/bra ekonomi och så vill jag bli bättre på att rollspela

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jus nu är jag bara aktiv på unive men har spelat på andra servar innan

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Fattar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka