Accepterad Max Kruhsberg | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Graslok007

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? GRASLOK#1121

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Arne Nilson. Han är 23 år gammal. När han var liten så kraschade hans familj med bilen. Och alla förutom han dog. När han kom ut ur sin koma fick han stanna kvar på sjukhuset i en månad. Han hade många skador på kroppen som djupa sår o jack som dom behövde reparera. När han kom ut ur sjukhuset fick han bo på barnhem, han trivdes ganska bra o gick där i många år tills han blev 15, för då rymde han där ifrån för att han inte mådde bra i barnhemmet. Dom som han gick i skolan med mobba honom för att han fick acne och då blev han ledsen och han tänkte att han inte vill vara kvar på jorden längre (alltså han ville ta livet av sig) Efter det blev han mycket deprimerad. Så han rymde till unive staden för att starta sitt liv på nytt. Och där fick han även ett intresse för bilar när han såg en snygg c63 AMG rulla förbi. Det blev hans nya drömbil en c63 AMG. Han blev kär när han såg den fina c63an. Han vill jätte gärna börja jobba på autoexperten för han vill lära sig mer om motorer på bilar och sånt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med, Bra rp i serven, hålla koll på dom jag ser så att dom inte frp o mer, göra rp mycket roligare, och göra olika scenarion roligare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Hur hittade du Unive? Hade en kompis som körde de o ville testa köra o tyckte det var kul, så varför inte bli medlem liksom :)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervjun annars blir den automatisk nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka