Accepterad Max Kaktus | Medlem ansökning [Ken12]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Turbfx

Medlem
Meddelanden
156
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? snigeln_

Vad är ditt födelsedatum? 4 Maj 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jaki Kyxter 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Samarbetsvillig, Rolig, Snäll.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktärs mamma dog i ett butiksrån. Det motiverar han så han vill jobba emot kriminalitet och hjälpa yngre att inte gå fel väg i livet. Jakis framtidsplaner är att bli polis, för han lovade sin mamma att bli de när hon låg i sjukhus sängen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra till hög RP nivå (inte lalla runt) och så kommer jag bidra en bra stämning i servern och följa alla regler i servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Här är ett exempel: Typ att man inte ska vara självisk, man ska hjälpa andra så att båda får de bra, så det icke blir en dålig stämning. Så båda känner sig nöjda. Jag vill att båda ska ha roligt på servern.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, det har jag inte.

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM: Det betyder "random vechile deathmatch" som innebär att man inte ska använda ett fordon som ett vapen för att döda eller skada någon utan en giltig anledning. Ett exempel på VDM är om någon går på gångvägen så kör du in i han utan nån anledning, det är VDM. Metagaming, det innebär att man tar information som inte karaktären vet. Ett exempel på det är att du sitter i ett dc samtal med din polare så säger han "kom och hämta mig vid piren" sen ¨åker personen dit och hämtar hen. Det är Metagaming eftersom karaktären inte vet det.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, det har jag tyvärr inte.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka