Nekad Max jonsson | Medlem ansökning [23 savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

El_Chapo

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198258762920/

Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? Maxeffort10#5717

Vad är ditt födelsedatum? 8 December 1999

Berätta om din karaktär. Han är 19 år Heter Abdi och han flyttade hitt när han var 11 år från indien. Han hamnade med fel folk när han kom hitt
och han har gjort dumma grejer sen han var liten och han skulle gärna vilja bli medborgare här i staden.
Han gillar fotboll väldigt mycket och han var till och med i akademin när han va ung men han flyttade ju hitt så det blev inget med det.
Han har inte flyttat hem ifrån en och han vill göra det och vill ändra sitt liv och bli polis, Securitas och lite andra job som Marja lisas. För just nu mår han inte så bra hans mamma är sjuk och hans bror gick bort i cancer.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? den finns mer möljigheter att göra, te x man kan börja jobba som polis eller något annat kke chef över ett jobb eller bara bli krim, Puls de är mycket roligare att spela och bättre rp man kan göra på serven,
Jag vill också bli medlem för att hjälpa folk och göra så att de får roligare på unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp roliga scenario och roliga, Plus andra kan få bra rp över mitt om jag är medlem på serven

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Kunna offra sig för en vän. Man ska också ha roligt tillsammans alla ska kunna få leva sitt liv på de sätt de vill.

Hur hittade du Unive? Jag hittade det på yt av Cosmo när han spelade och jag tyckte det såg jävligt kul ut och jag skulle järna bli medlem här.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka