Accepterad Max jonsson | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

El_Chapo

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198258762920/

Ditt Hex-ID: 76561198258762920 (dec) 110000111cab4a8 (Hex)

Vad är din discord tagg? Maxeffort10#5717

Vem var det som bannade dig? eliasc123

Hur lång tid var din ban? 20 dagar och nu är det 19 dagar kvar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft,rdm och vdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var inte jag och jag e hemskt ledsen det var min brorsa som gjorde det när jag var borta och han sprang runt och dödade folk så jag fattar att ni bannade mig och jag ber hemskt mycket om ursäkt för det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inte där men han var sa att han dödade några och körde på dem för att han tyckte det var kul

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte fel men jag tyckte att den var väldigt lång och det är ju jullov nu och det är det är det roligaste jag vet och jag tyckte det var rätt att han bannade men det var inte jag och jag ber om ursäkt för det min bror gjorde.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad 2 gånger i början när jag försökte tjuvkoppla en bil i det öppna och för att jag slog till nån utan anledning det var i början och jag har kört ett tag nu och lärt mig nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Stängt av datorn när jag var bort och inte låta han gå in och jag ber så mycket om ursäkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! det har jag att man inte ska slå andra utan anledning för då g¨år det dåligt men det var inte jag det var min brorsa så jag hoppas han har lärt sig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja fattar det och det här kommer inte hända igen :)

Tillbaka