- Meddelanden
- 23
- Reaction score
- 2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=1185211129&token=c975Jnb_
Vad är ditt namn i verkligheten? Max
Vad är ditt discord namn? ツMukzツ#0672
Vad är ditt födelsedatum? 26 Februari 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Max borglin och är 21 år gammal jag är inte jätte rik men jobbar på få ihop pengar och ett jobb jag har många vänner t.ex Lion mårtensson som är en rolig kompis med en bra bil som vi åker runt i
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att kunna få mera möjligheter och kunna ha det roligare på servern
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Den känns bra, det är många som har bra rollspel och även väldigt bra system
Hur hittade du Unive? Genom massor utan kompisar och även lite youtobe
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att den ska vara så värkligt som möjligt
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att jag ska ha roligt och få ihop ett bra rolleplay
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag är inte aktiv eller inne på någon annan server
Vad är ditt namn i verkligheten? Max
Vad är ditt discord namn? ツMukzツ#0672
Vad är ditt födelsedatum? 26 Februari 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Max borglin och är 21 år gammal jag är inte jätte rik men jobbar på få ihop pengar och ett jobb jag har många vänner t.ex Lion mårtensson som är en rolig kompis med en bra bil som vi åker runt i
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att kunna få mera möjligheter och kunna ha det roligare på servern
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Den känns bra, det är många som har bra rollspel och även väldigt bra system
Hur hittade du Unive? Genom massor utan kompisar och även lite youtobe
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att den ska vara så värkligt som möjligt
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att jag ska ha roligt och få ihop ett bra rolleplay
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag är inte aktiv eller inne på någon annan server