Nekad Max borglin | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jamal Bendover

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199145476857/edit/info

Vad är ditt namn i verkligheten? Max borglin

Vad är ditt discord namn? ツMukzツ#0672

Vad är ditt födelsedatum? 26 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Max Borglin han är 21 år gammal och har ett stort intresse av bilar när Max var liten fick han en leksaksbil det var en Audi R8 då blev max jätte glad och började direkt och fixa med pappas bilar när dem var trasiga eller behövdes kolla på, Max är 180 cm lång han har 3 syskon. Max dröm jobba är Mekonommen för att han gillar bilar och är bra på att fixa med bilar. När max föddes så skulle han egentligen heta Lars och ha efternamnet Lamberg efter sin pappa men mamma vill att han skulle heta Max och hennes efternamn som är Borglin. Nu är max dröm och köpa sig sin dröm bil som är en Audi R8 han är inte långt ifrån att köpa den men ändå ett tag kvar. Nu är Max tillräckligt gammal för att flytta hemifrån.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att det är en bra RP server och jag tycker det är mycket roligt att spela på servern jag vill även utvecklas och bli bättre på själva spelet

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en bra roleplay server och mycket bra och roliga personer. Det är även en bra server för att många hjälper till om man har problem och discord server är jätte bra den hjälper mig med problem hela tiden.

Hur hittade du Unive? Vänner gav mycket tips på denna server och mycket klips på youtobe har även kollats på. har även hört massor som harf pratat om servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utvecklas och kunna ha det roligt, för att kunna hjälpa andra så vill jag bli bättre

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få min favorit bil som är Audi R8 och ha det roligt och samtidigt utvecklas

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag deltar inte i andra servrar för tillfället jag spela bara på Unive just nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka