Nekad Max borglin | Medlem ansökning [LN_Kela]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jamal Bendover

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199145476857/edit/info

Vad är ditt namn i verkligheten? Max borglin

Vad är ditt discord namn? ツMukzツ#0672

Vad är ditt födelsedatum? 26 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Max och är 21 år gammal han är 180 cm lång Max har även 3 syskon som heter Dino,Miilo och Nox. När Max var lite mindre så lekte Max Mycket med sina syskon vid en speciell lekplats som heter Rinkeby lekplatsen Max favorit del av lekplatsen är gungorna för att Max gillade höjder när han var liten. Max är bil intresserad, det som får Max att vara bil intresserad är det som hände för ungefär 15 år sedan det var på Max födelsedags kallas på den dagen fick Max massor utav presenter men det var bara en present som Max gillade det var en leksaksbil det var en BMW M4 den bilen var just det som fick Max att vilja börja jobba på mekko. Nu 15 år senare har max nästan uppfyllt sin dröm han ska bara ringa mekko och fråga om en jobb intervju sen börjar hans roliga liv säger han. Max är väldigt skicklig när det handlar om just bilar, Han har vunnit två tävlingar och fått 5 medaljer i just mekeri bara det visar hur duktig Max är på att laga bilar.

Max har bara några problem i sitt liv det är att han inte får träffa sin pappa för att han bor för långt iväg det gör så att Max är lite ledsen i bland men det är även det styrke boost för max att vissa pappa att han har kommit långt i sitt liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att kunna göra mera på servern och kunna utveckla mina egenskaper och min RP, Men minna största mål ät att ha det roligt och utvecklas.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig att vara intresserad av just Unive är att det är ett bra community och en väl utvecklad RP tycker även att jag får mycket bra hjälp när jag behöver det?

Hur hittade du Unive? Vänner gav mycket tips på denna server och mycket klipps på Youtube har även kollats på. Jag har även hört mycket rykten som säger att denna servern är jätte bra

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelet är att utveckla mina egna kunskaper och även hjälpa servern att utvecklas in game.
Jag vill även hitta mer vänner som är bra på RP och skulle vilja lära mig att bli bättre.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att utveckla min RP nivå och lära mig mer om servern jag har även ett annat mål som är att utveckla både fivem servern och dc servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag deltar inte i andra servrar för tillfället jag spela bara på Unive just nu och kommer bara spela på unive i ett bra tag framöver

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka