Nekad Max borglin | Medlem ansökning (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jamal Bendover

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199145476857/edit/info

Vad är ditt namn i verkligheten? Max borglin

Vad är ditt discord namn? ツMukzツ#0672

Vad är ditt födelsedatum? 26 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Max Borglin och är 21 gammal han är 180 cm lång och bår vid torget i stan. Max familj består utav sin mamma som heter Malin och sin pappa som heter Mattias han har även 3 syskon som heter Dino,Nox och Miilo.
För ungefär 15 år sedan på Max födelsedag fick max en leksaksbil det var en BMW M4 Max gillade verkligen bilar och blev glad av present, Nu 15 år senare så är hans drömbil en BMW M4 han är väldigt nära att kunna köpa en och han ska ta sitt körkort om bara några dagar, Max har pluggat väldigt hårt och är lite nervös för sin uppkörning. Max dröm jobb är att jobba på Brittas lyxbilar för att kunna kolla på alla coola lyxbilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? vill bli medlem för att utveckla min RP Jag och kunna hjälpa servern att utvecklas

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig att vara intresserad av just Unive är att det är ett bra community och en väl utvecklad RP tycker även att jag får mycket bra hjälp när jag behöver det?

Hur hittade du Unive? Jag hittade servern Unive genom kompisar och rykten det är många som snackar bra om just om unive det är så jag hittade unive

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla min RP och även hjälpa Communityt att utveckla RP överlag. Även att jag ska ha det kul och hitta nya kompisar

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Utveckla mig själv som en bra RP spelare och även hjälpa servern unive till att bli bättre och mer verklighetsbaserad server

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag deltar inte i andra servrar för tillfället jag spela bara på Unive just nu och kommer bara spela på unive i ett bra tag framöver

Tillbaka