Accepterad Max. | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Max.

Icke Medlem
Meddelanden
76
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199233063430/

Ditt Hex-ID: steam:11000014bdd5a06

Vad är din discord tagg? 2.max.

Vem var det som bannade dig? Ni_zz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-23 144919.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skrev ''Du kan ju hoppa från något eller fan vet jag''

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja, detta skedde för 4-5 dagar sedan. Men det var en konversation, och den individen jag skrev detta till, han gjorde mig lite irriterad eftersom att jag höll på o gnälla eller va man ska säga, för liksom något lite. Men jag menade inte det, utan att det var mer riktat som en skämt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår bannen, självklart. Men efter att jag skrev detta så fick jag prata med en i polisledningen och jag förstod också vad som jag gjorde fel. Då så lyckades vi reda ut det då. Med ag skrev så menade inte det jag skrev utan det var mer menat som en skämt. Jag fattar att han inte förstod skämtet (Nog lite överdrivet av mig)

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte skrivit det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag förstår självklart. Bl.a överdrivet av mig.
Men jag förstår.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka