Accepterad Maw | Medlem ansökning [Nwllye] [J4na]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maw

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Maiwand

Vad är ditt discord namn? MaW#8446

Vad är ditt födelsedatum? 8 November 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Dawood Ibrahim och han är 31 år gammal. Han växte upp i en liten by i Chechenien. Dawood familj hade väldigt ont om pengar och hade svårt att försörja sig. Som ung kille drömde han om att bli boxare och anledningen till det var att han var mobbad som liten. Han började träna boxning vid 10 års ålder. Dawood blev bäst i Asien i sin åldersgrupp vid 15 års ålder. Han vann ett flertal stora tävlingar tills han mötte en kinesisk boxare i världsmästerskapet och skadade ryggen. På grund av skadorna ledde detta till att han behövde avsluta sin karriär väldigt tidigt och behövde hitta en annan inriktning i livet för att kunna försörja sig. När Dawood insåg att han behövde avsluta sin karriär så föll han i en djup depression och såg inte meningen med livet längre efter att ha satsat så hårt i flera år. Dawood var under den här tunga perioden ute och festade och blandades bland personer som bedriver kriminell verksamhet. Efter en period började han lära känna folk där efter ett tag så såg han en möjlighet att kunna försörja sig och en väg ut från depressionen. Han fick därför i uppgift av den Chechenska maffian att upprätthålla affärerna gällande narkotika och vapen i region Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tror att jag kan bidra med att utveckla servern och rollspelet generellt på servern, men också att alla nya och personer som varit på servern ett längre tag ska känna sig trygga och att det är roligt att spela. Mitt huvudmål är att vara så inriktad till verkligheten så möjlig för att man ska få en så bra upplevelse så möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det konkreta svaret på denna fråga är att "motpartens vinst" innebär att man spelar för att den andra parten ska ha kul och vinna. Egentligen tror jag att frågan är lite konstigt formulerad eftersom det egentligen borde vara en fråga om att man ska "ge och ta". Jag tror inte att man ska spela för motpartens vinst, utan för bådas vinst, fast på olika sätt. T.ex. genom att båda ska få kul när de spelar. Det är inte logiskt att man ständigt strävar efter motpartens vinst, utan istället bör man ha inställningen att ge och ta, d.v.s. att båda har kul.

Hur hittade du Unive? Jag rekommenderades av flera vänner och en av de var Stonebreaker.

Godkänd intervju, välkommen till Unive
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka