Nekad Mavsbullin36 | Medlem ansökning - William 07

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mavsbullin36

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199066431097

Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad är ditt discord namn? ! MONSTER}#8262

Vad är ditt födelsedatum? 29 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Raschid Kullenberg och är 22 år och har gott fordon-utbildning på gymnasiet och gillar att prata och köra bil. Han brinner för att patrullera och att få nya vänner som han kan patrullera med. En stor hobby han har är att köra runt och snacka med folk om allt möjligt. Han är avän trevlig mot alla om dom är trevliga men han har kort stubin och gillar inte när folk idiot förklarar han. Han vill sprida glädje i stan och vill få bort allt som har nåt med kriminellt att göra. Han har varit polis i ett par dagar innan i en annan stad men bor inte där längre. Han är uppfostrad i Irak men flydde därifrån när han var 12år på grund av krig. Han skulle vilja få detta jobb så han kan försörja sig själv och resterande familj så det finns mat på bordet. Han är bra på att hantera stressande situationer och kan utföra sitt jobb under stress. Han har även bra kondition för han springer långa lopp på sin fritid. Han gillar att spela fotboll och gjorde det i sina gamla dar men slutade med sin karriär för han fick förhinder med annat

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för mina kompisar spelar här och vill att jag ska börja har igen samt jag har sett mycket bra om dena servern att rp nivån har ökat extremt samt staffsen har blivit mycket mycket mer seriösa och jag har hört mycket gott om servern. och känner att rpn på servern passar mig bra och skulle vilja göra många roliga och unika scenarion på denna server

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med många roliga scenarion och kommer utöka rp nivån och social rp och kommer försöka höja rp nivån och utväckla min karaktär på ett så bra sätt som möjligt och vill göra många unika och ovanliga scenarion som jag vet denna server är kapabel till.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det ska vara ett roligt scenario för båda som i en kidnapning så ska den som blivit kidnpad också ha kul och inte känna (fan vad tråking och vill stänga spelat) och man ska inte ha insingt att man ska vinna allt som om polisen stormar ditt gäng hus ska inte ni säga att allt gick dåligt och säga att det va dålig rp för att ni inte vann det scenario. Men man ska inte heller aldrig vinna scenarion man får dela ut det jämt för allt och alla på dena server

Hur hittade du Unive? Mina kompisar spelar här och om vi pratar om fiveM så säger dom alltid börja spelat på Unive igen snälla. och ser mycket bra av servern genom clips på tik tom och i vissa dc kanaler

Tillbaka