Accepterad Mavsbullin36 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mavsbullin36

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199066431097

Ditt Hex-ID: 110000141eebe79 (Hex

Vad är din discord tagg? Hampus36#1719 nytt konto gamla hette !monster#8262

Vem var det som bannade dig? vet ej en helper såg jag från min kompis telefon

Hur lång tid var din ban? p ban från dc men vet ej ig har inte kollat

Var är du bannad? Discord servernc

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Kan ej se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev hackad sen sickade personen som hackade mig sickade ut detta i unives dc: https://cdn.discordapp.com/attachments/1039616847428980797/1039638889272455208/unknown.png fick bilden av min kompis som nån skickade i dcn

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va i skolan o sen när jag skulle titta dc så var jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag fattar absolut varför ni bannade mig men blev ju hackad o det var inte jag som sickade ut det. Och varför skulle jag sicka ut något sånt om jag har spenderat pengar på servern för 4 dar sen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina kompisar va inne på min data och skrev skit fins en ansökan med detta konto på forumet men dom gick in på min data i skolan och skrev skit men gjorde överklagan och den blev godkänd kommer inte ihåg vad de skrev

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte varit med i dcn men har varit där ett bra tag det va men dc med fivem leaks men massa grafik mod osv jag är typ 98% säker att de va från den har lämnat den ny gjort nytt konto och tat ett stargt lösenord och dom i servern sa min kompis att dom va ddosare och moddare så dom va väl oväner med dom staffsen it

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte gå med i dc jag inte vet nåt om och Att jag ska skaffa 2fa

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Såklart

Senast ändrad:
Det va en dc med folk från fivem Sverige så tror att de har nåt emot dom antagligen för det är en ganska stor server och Vrf skulle jag skriva det när jag lagt ner pengar på server för 4 dar sen

Det står i dc vem som banna om man kollar vem som tagga mig sist det va en helper det vet jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka