Nekad Maurit | Medlem ansökning [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maurit

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? mons

Vad är ditt discord namn? layne_layne, Freeze Max fungerar också.

Vad är ditt födelsedatum? 23 September 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer att rollspela som kriminell med hans kompis som heter Kenzo tsuki och min karaktär kommer att heta David lamm efterssom vi båda har hetit det i andra städer! Men vid Davids uppväxt så dog hans mamma och pappa vilket gjorde livet tufft för han och han började hänga med fler och fler kriminella personer. Senare vid 13 års ålder började David med kriminella aktiviteter som att inhalera olika slags dråger till exempel brunt och vid ett tillfälle där David satt uppe på ett berg och rökte brunt så träffade David Kenzo och de satt och snackade om livet och sedan kom det till varför hamnade du här i denna världen vad är det som gör att du just sitter här just nu frågade David till kenzo och då så berettade han om sin uppväxt och de visade sig att hans föräldrar också hade dött och han också hade träffat fel personen sedan de tog de varandras snapchat och blev vänner och hängde varje dag. Idag så är det 20 år gammla och kör som en duo gör allting tillsammans delar på allt och är som bröder.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med rolig rp i allmänhet samt så kommer jag att bidra med rolig rp då den andra parten också ska vinna och ha roliga scenarion. Sedan viktigast kommer jag att bidra med otroligt mycket social rp eftersom att jag tycker att det är det roligaste man kan göra inne på en fiveM server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Som jag skrev där uppe man ska sträva efter att andra parten också ska vinna och inte att man ska vinna alla scenarion själv för det blir inte roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det är ju alla vanliga basic regler som är på en fiveM server altså rdm, vdm, powergaming och den viktigaste sunt förnuft osv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? O ja jag har 2000 timma på fiveM mest på bryggeriet och velo rp 16 pluss.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inget mer än att jag är riktigt sugen på att rulla in och rollspela, samt om någon kan hålla koll på donationsrum då jag och en polare ska köpa krim.

Nekad.
Anledning:
utveckla svaret "Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem?"

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka