Accepterad Mauri112 | Medlem ansökning [TRIXYY]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mauri112

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad är ditt discord namn? maauuri

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Peter Sepp och är 29 år gammal, han har drömt om att bli polis som sin far sen han var liten. han är rolig, vågar säga vad han tycker och är inte rädd utav sig. han gillar att jobba och pilla med sin bil han gillar även att åka runt och köra bil, umgås med sina vänner och kolla på fotboll. Han träffade sin före detta fru på polishögskolan och de var tillsammans i 4 år tills hon dog i en bilolycka medans hon var gravid med peters barn, Han vill flytta tillbaks till unive för att återuppta jobbet som polis, han brinner för att arbeta och gör det så ofta han får möjligheten och tycker det är tråkigt att vara hemma då han bara tänker på sin fru och barn. Efter döden av sin fru blev han väldigt shockad då han inte var beredd på det, han har drömt om att få barn sen han var liten så hans drömmar blev krossade i krocken, han har skuldkänslor efter döden på sin fru eftersom han inte stoppade henne från att hoppa in i bilen ensam när hon var höggravid

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket då jag har mycket erfarenhet, jag kan bidra med roliga scenarion och vet vad som är lämpligt för rp, och roliga scenario som är roliga för båda parterna

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte alltid köra för att vinna , det blir bra mycket roligare rp om man låter andra sidan i "fighten" vinna någon gång

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har förstått, tex vdm står för vehicle deathmatch och det betyder att man inte ska använda sig utan ett fordon för att ta död på någon annan spelare, samma sak med rdm random death match och då ska man inte ta död på någon med ett random föremål

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har strax under 1,9 k timmar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har kört på unive innan innan jag slutade med fivem men nu vill jag börja igen så då tycker jag att det passar att börja där jag slutade

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka