Nekad Mauri112 | Medlem ansökning [Sjödin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mauri112

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad är ditt discord namn? maauuri

Vad är ditt födelsedatum? 13 Februari 2026

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Peter Sepp fyller som precis fyllt 35

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, trevlig, bestämmd

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Peter är en föredetta polis som har jobbat sig upp till poliskommisarie på unives polismyndighet tidigare och han vill fortsätta där. han är rolig, vågar säga vad han tycker och är inte rädd utav sig. han gillar att jobba och pilla med sin bil han gillar även att åka runt och köra bil, umgås med sina vänner och kolla på fotboll. Han träffade sin före detta fru på polishögskolan och de var tillsammans i 4 år tills hon dog i en bilolycka medans hon var gravid med peters barn, Han vill flytta tillbaks till unive för att återuppta jobbet som polis, han brinner för att arbeta och gör det så ofta han får möjligheten och tycker det är tråkigt att vara hemma då han bara tänker på sin fru och barn. Efter döden av sin fru blev han väldigt shockad då han inte var beredd på det, han har drömt om att få barn sen han var liten så hans drömmar blev krossade i krocken, han har skuldkänslor efter döden på sin fru eftersom han inte stoppade henne från att hoppa in i bilen ensam när hon var höggravid han slutade

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket då jag har mycket erfarenhet, jag kan bidra med roliga scenarion och vet vad som är lämpligt för rp, och roliga scenario som är roliga för båda parterna

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte alltid köra för att vinna , det blir bra mycket roligare rp om man låter andra sidan i "fighten" vinna någon gång

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, har gjort misstag och lärt mig av dem och ska ej göra om dem

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? NLR, Cop bait, VDM, RDM Suntförnuft och mycket mer

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag spelar på servern mycket förr men slutade med fivem men vill börja nu igen

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: Ej tagit intervju i tid!

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka