Nekad Mauri | Medlem ansökning [UniveDevil]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mauri

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? !Mauriツ#4498

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Gustav Anderson, en gång en bortskämd och privilegierad ung man som växte upp i en mycket förmögen familj. Han var van vid att få allt han pekade på och hade inga bekymmer när det gällde materiella ting. Men trots hans priviligierade liv var han inte nöjd och sökte efter spänning och kickar utanför sin familjs skyddande bubbla. Gustavs brist på riktning och brist på konsekvenser för sina handlingar ledde honom till en farlig bana. Han hamnade i fel kretsar och blev en del av den kriminella världen, där han började experimentera med droger och engagera sig i olagliga aktiviteter. Hans beslut och handlingar gick emot allt hans föräldrar hade hoppats på för honom. Som åren gick insåg Gustav att hans destruktiva livsstil var ohållbar. Han kände sig tom och insåg att han var tvungen att göra en förändring. Trots sina tidigare misstag hade han fortfarande en gnista av vilja inom sig. Gustav insåg att han ville bryta sig loss från sitt gamla liv och försöka bygga upp något nytt och meningsfullt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har väldigt mycket erfarenhet inom rp så jag kan tillföra väldigt mycket, jag har läst alla regler och förstår det som står där. jag har en bra och utvecklad rp som inte många har och jag har fått höra mycket bra om min rp, Jag kommer tillföra välldigt många roliga scenarion och det kommer bli kul för alla inblandade mestadels av gångerna

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för att motståndarna ska vinna

Hur hittade du Unive? Min vän tipsade om den sen har jag även sett folk som streamar på servern

Nekad, utveckla "Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario". ANSÖK IGEN OM 12H.

Tillbaka