Accepterad MauhFihst | Medlem ansökning | Fredriksson

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MauhFihst

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? mauhfihst

Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Hasse Johanson född 2005-05-05

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? skön/rolig, energisk, självsäker

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hasse johanson hade en svår uppväxt han växte upp utan en pappa figur som var från sverige men blev uppfostrad av sin mamma. Mamman kunde dålig svenska och va tvungen att jobba tills mesta dels. Så hasse är väldigt självlärd. Han hade det dåligt i skolan pågrund av hans svenska, han hade inget sett att prata svenska förutom i skolan. Han växte upp i ett medel rikt område där dem flästa i skolan var svenska och pratde ren svenska. Hasse kände att han inte passade in och därför började hänga med personen från samma land. Dem bodde i förorten och där kände hasse att han passade in bättre än skolan. Med mycket energi, ingen riktig stöd från skolan och ingen pappa att kunna lita sig på hamnade hasse på fel bana. Han drogs in i fel umgänge och snart blev vardagen fullt med småbrott och ständiga konfliker. Det som böjade med hängande där han kände att han passade in blev snabbt något allvarligare. Tidiga tonåren be4lv allt mörkare för hasse han var ofta i bråk och konflik med lagen. När hans vänner började hamna i fängelse eller fastna i drogmissbruk kände han sig både rädd och ensam, men också fast i ett liv han inte visste hur han skulle ta sig ur. Han va väldigt självsäker och viste att han kunde på nått sätt skulle fixa problemen. När hasse fyllt 18 insåg han, för att han skulle få ordning på sitt liv behövde han börja om helt. Där ingen viste om vem han har varit. Det var långt ifrån men de va också hela poängen. Bort från gamla vänner, gamla mönster och gamla förväntingar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra så att alla jag är scenarion med har kul, det ska vara ett rättvist rollspel som inte bara är för min fördel. Jag kan och vill skapa roliga scenarion med många på serverna. Jag ser till att folk inte använde sig av OOC eller half OOC och medelar om sånt sker. Jag bidrar till en bra stämning vid alla scenarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett rollspel, innebär att man i vissa situationer inte fokuserar på att vinna själv, utan istället aktivt spelar sin roll på ett sätt som gör scenariot intressantare, trovärdigare och ofta låter den andra parten lyckas med något. Det betyder inte att du ska ge upp helt, utan att du är öppen för att förlora med stil, särskilt när det stärker berättelsen. Ett exempel, som polis och stoppar en bil, föraren planerar för att fly. Jag kan då låta föraren åka och fly för att ge hen en cool vinst eller följa efter för att skapa drama.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej inte som jag vet, ingen ban eller varning.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming att man tillexmepel rollspelar med om man är med om en skada, ska man då rollspela med. Reactionrp att jag ska spela med känslor och inte skita isaker om min vän dör. Så att jag roillspelar med och känner sorg.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka