Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197986450706/
Vad är ditt namn i verkligheten? william wiklund
Vad är ditt discord namn? Terror Dog#6554
Vad är ditt födelsedatum? 17 Februari 2000
Berätta om din karaktär. 2000-02-17 mattias är en person som är en glad person, rolig, social, gillar kvällar på puben, hans backrund är ganska normal,han hade en bra ungdom och hans föräldrar älskade honom, han är i mot kriminalitet och gäng brott, han är väldigt hjälpsam och snäll.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag gillar seriös RP och jag vill gärna hjälpa allt jag kan!
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är en svensk seriös rp och för att jag vet kompisar som spelar på serven
Hur hittade du Unive? COSMO BT/ streamer
Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli kanske bli polis, få bra betalt och ha roligt!
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att jobba inom sjukvård, polis, falck
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, första gången
Vad är ditt namn i verkligheten? william wiklund
Vad är ditt discord namn? Terror Dog#6554
Vad är ditt födelsedatum? 17 Februari 2000
Berätta om din karaktär. 2000-02-17 mattias är en person som är en glad person, rolig, social, gillar kvällar på puben, hans backrund är ganska normal,han hade en bra ungdom och hans föräldrar älskade honom, han är i mot kriminalitet och gäng brott, han är väldigt hjälpsam och snäll.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag gillar seriös RP och jag vill gärna hjälpa allt jag kan!
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är en svensk seriös rp och för att jag vet kompisar som spelar på serven
Hur hittade du Unive? COSMO BT/ streamer
Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli kanske bli polis, få bra betalt och ha roligt!
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att jobba inom sjukvård, polis, falck
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, första gången