Accepterad matwik1 | Medlem ansökning [HASSAN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

matwik1

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197986450706/

Vad är ditt namn i verkligheten? william wiklund

Vad är ditt discord namn? Terror Dog#6554

Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Mattias Höglund och är 21 år gammal. mattias växte upp med sin mamma pappa. Mattias pappa och mamma var gifta men båda hade stenson som efternamn sedan innan så då köpte dom ett efternamn och det blev Höglund. Mattias syster kristin var lite äldre än Mattias så det var alltid kristin som små retades med Mattias. Men en dag när Mattias var 19 så gick hans mamma bort, dom blev rånade och rånarna sköt Mattias mamma i huvudet. Mattias fick en stor depression i ett halv år. Men nu har han gåt igenom det. Mattias har ett stort bil intresse men han gillar också att vara med vänner. Mattias vill jobba med att laga bilar eller pimpa bilar, men om han inte kan det så kommer han jobba som postnord eller något annat.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill kunna utnyttja servern till max och bidra till att göra servern till en bättre plats! Jag drömmer om att bli kriminell och samtidigt jobba på AutoExperten. Jag är en superseriös spelare och tror jag kan bidra med god stämmning och roligare upplevelse för alla jag möter.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är en svensk seriös rp och för att jag vet kompisar som spelar på serven

Hur hittade du Unive? COSMO BT/ streamer, han sa att den var bra så jag startade spela på den

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli antligen kriminel eller att jobba på AutoExperten och att få många vänner och att ha roligt. jag ska ha en hög RP nivå när jag spelar på servern, göra servern till en bättre plats och att hjälpa folksom behöver det

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att tillsammans med vänner och andra ha så kul som möjligt och att bli en del av comunityn.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp, jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka