Nekad Matttan | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Matttan

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mattis

Vad är ditt discord namn? Matttan

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Hej . Min karaktär gör under namnat Laif Larsson. Han är hyfsad ny inflytad i staden, har bort i staden i en månad och har skaffat många nya kompisar som han har bra kontakt med. När Laif var runt om 20 år vill han uppfylla sin största dröm. Hans dröm var att flytta till England, Detta var speciellt pågrund av den fina kulturen som fanns där. Laif blev så intreserad av England eftersom han hade forskat om England under nästan varje år under hans skolgång. När han väll hade flyttat till England och bort där några år så fick han ett samtal om att hans mormor hade blivit sjuk och att hon behövde hjälp med hushållet. Eftersom Laif älskade sin mormor till månen och till baka så tvekade han inte en sekund att hjälpa sin sjuka mormor. Därför flyttade Laif till baka till Sverige till staden som hans mormor bodde i, denna stad hette Unive city. Efter 1 år av att hjälpa sin mormor gick hon tyvärr bort och Laif behövde klara sig på egen hand.

Vad kan du bidra med till serverns RP? För att jag kommer bidra till en hög rp nivå som kommer skapa coola scener med en seriös rp samtidigt som jag inte kommer lalla. Eftersom jag kommer rp på en seriös nivå så kommer jag få andra att tycka det är kul att rp vilket kanske leda till att andra delar vidare serven så den växer och blir större.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Spela mot motpartens senario innebär att man ska kunna förlora ett senario och inte alltid behöva vinna. Tex Polisen stormar en bank som man rånar och istället för att skjuta ska man ge upp och spela för polisens senario så att dem kan vinna detta är bara ett tillexempel för att det är strikt förbjudet att skjuta mot poliser oav sätt vad

Hur hittade du Unive? jag har kompisar som har spelat på serven och nu skulle jag vilja testa.

Nekad, träna lite mer på reglerna så kommer du klara det. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka