Accepterad Mattsson988 | Ban överklagan [TheLegend27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mattsson988

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199099992703/

Ditt Hex-ID: 110000143eeda7f

Vad är din discord tagg? Mattsson#6016

Vem var det som bannade dig? Swiipe.

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag tydligen lallade men jag var med min kompis på marja lisas och så börja vi retas med varran då tog jag hans cross men jag kom tillbaka med den direkt o sen blev jag bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. tog min kompis cross som var igång och olåst och bara körde för o retas för vi hade retats med varran men kom tillbaka med den direkt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. både och men vetej vad dom mena med lall så kan knappt veta själv

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. rdm men då tänkte jag ej innan jag gjorde de och de ångrar jag mycke och denhär för vill jätte gärna spela på servern

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte hållt ppå med min kompis och jag ångrar de mycket

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig mycket för vill jätte gärna spela på servern

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka