Dubbelpost Mattsson1 | Ansökan till Staff [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mattsson1

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
854
Reaction score
39
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Ditt discordnamn: @Mattsson1#1863

Ange ditt födelsedatum 10 December 2007

Varför ska just du bli staff? Jag är en grabb som vill utveckla gemenskapen samt serverns RP. Om jag blir staff så kommer jag välja att lägga allt staff arbete i förstahand. Jag känner också att jag har tiden som behövs för att vara staff.

Jag är en grabb som är aktiv i Discord. Just nu är RP:n inte alls rolig faktiskt, Jag vill att man håller en god ton i discord, samt ingame. Sociala RP:n behövs förbättras också.

Jag är en grabb som är säker i mina beslut och säger som det är. Jag är inte feg av mig.

Jag är nu sugen på att bli staff.

jag vill jobba inom [RP Ansvarig] - Detta så jag kan hjälpa till i Reports bland annat. Detta då det står väldigt still där. Sedan vill jag bara hjälpa folk allmänt och utveckla sin RP.

Jag vill också utveckla mig inom [Donations Ansvarig] - Detta då jag vill pröva något nytt och jag gillar att hjälpa folk o liksom bara sitta o snacka med dom. Hålla en allmänt trevlig ton och hjälpa dom med det som söker hjälp med.

Jag funderar också på [Support - Ansvarig] - Detta eftersom jag som sagt gillar o hjälpa folk, underlätta deras RP och vara allmänt trevlig. Sedan få bort alla som hoppar supp bara för att ett scenario gått si eller så, Jag kommer då hänvisa dom till forumet - Anmälningar. Detta skulle leda till att folk får hjälp snabbare och support ärenden inte tar 30 min.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag är nästan aktiv minst 5 timmar per dag.
Sedan så kan det bli mer också och såklart någon dag mindre men runt där.
Skolan - 08 - 15 ungefär alla dagar

Hur länge har du spelat på Unive? (spelade under 2021 några månader) (Sedan medlem igen sedan, December 2022) (Indragen 2021 pga inaktivitet ett par månader)

Har du tidigare erfarenheter som staff? Yes. [Kommer vara mer aktiv denna gång gå jag har all tid]

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag kan hjälpa till i allt som behövs! Bara säga till.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka