Accepterad Mattsson1 | Ansökan till Servervakt [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mattsson1

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
854
Reaction score
39
Vad är ditt namn i verkligheten? -

Vad heter du på discord? Mattsson1

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv i stort sätt varje dag, inne i ungefär 3 timmar per dag. Skoldagar kan det antingen bli lite mer eller lite mindre beroende på hur mkt man har o göra.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Var medlem på unive 2021 i 2 månader, sedan slutade jag rpa i ett halvår och i och med det så fick jag indragen medlem för inaktivitet. Men nu i ett sammanhängande så har jag varit medlem i 1 år ungefär.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Skickar under ansökan, kan inte få in den här.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Okej, En servervakt har till uppgift att visa att dem är rutinerade. dom ska kunna hjälpa dom nya spelarna och förklara på ett grundläggande sätt ifall dom inte förstår. En servervakt har också till uppgift att underlätta staffsen jobb, såsom att dv en söndrig bil som blockerar mitt i vägen. Servervakter ska visa att dom har tilldelats roller för att dom förtjänar den och att dom kan hantera den utan att abusa permsen dom tilldelas.

Varför vill du bli servervakt på servern? Anledningen till att jag vill bli servervakt på servern är för att jag är en rutinerad rpare, jag kan förklara för nyare spelare ifall dom ifrågasätter något. Jag vill också undelätta för staffsen med de mindre såsom dv söndriga bilar som jag skrev över. Jag känner att jag kan hantera rollen och att jag är nog rutinerad för att bära den.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse - Du befinner dig i en pågående skottlossning, här finns det 2 olika, antingen så är du inkompitent och tar /die och revvar dig själv i senare skedde eller så blir du dödad och revvar dig själv i senare skedde. Sedan finns det annan abuse som förekommer väldigt mycket. Det är att man Dv:ar sin bil när den går sönder för att ringa in en ny lagad direkt.

Korruption - Det kan vara att du läcker info som skrivs bland servervakter som icke-servervakter inte ska veta. Det kan vara att du revivar en vän som inte följt 12 timnings reglen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka