Accepterad Mattsson | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mattsson

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Användarnamn: Mattsson

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198280234143/

Vad är din discord tagg? Mattsson#4590

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Copbait

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var en felaktig ban enligt mig. Jag och mina kompisar roleplayar som gangsters och med det så utför vi kriminella handlingar. Med det så gillar inte polisen oss och vi gillar inte polisen, så när jag och min kompis åkte bil och såg polisen så körde vi förbi och pekade finger genom rutan och skrek "fuck you, fuck you". På det så fick jag 24 timmars ban, tycker ni att det låter rimligt?

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Nej det har jag inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte åkt förbi och peka finger men liksom vi är ju ett kriminellt gäng.. sååå....

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag kommer säkert göra saker och ting annourlunda.

Har du läst våra regler? Ja

Användarnamn: Mattsson

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198280234143/

Vad är din discord tagg? Mattsson#4590

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Copbait

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var en felaktig ban enligt mig. Jag och mina kompisar roleplayar som gangsters och med det så utför vi kriminella handlingar. Med det så gillar inte polisen oss och vi gillar inte polisen, så när jag och min kompis åkte bil och såg polisen så körde vi förbi och pekade finger genom rutan och skrek "fuck you, fuck you". På det så fick jag 24 timmars ban, tycker ni att det låter rimligt?

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Nej det har jag inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte åkt förbi och peka finger men liksom vi är ju ett kriminellt gäng.. sååå....

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag kommer säkert göra saker och ting annourlunda.

Har du läst våra regler? Ja
Problemet här ligger liksom i att du förstår inte att du gjort fel. För det där är Cop bait, o det spelar ingen roll om du är med i ett kriminellt gäng. Om du är i ett kriminellt gäng är det ju tvärt om, då vill man verkligen inte bli tagen av polisen.

Grejen är att peka finger irl är inte olagligt, jag menar att det är inte copbait att peka finger till en snut. Man blir inte direkt fängslad irl om man pekar finger till en snut.
Tycker också att du borde kolla runt om dig irl lite, tänk alla domdär yasin byn och dom säger "ftp" och sånt hela tiden och dom är ju kriminella?

Jag tycker det låter rimligt, det spelar absolut noll roll om ni gör kriminella handlingar för då vill man definitivt inte har Polisen efter sig, utan då vill man helst vara i skuggan, och inte synas för Polisen

MVH Pontus

här har ni ett bra exempel på en kriminell person som inte skäms över det. Han har till och med döpt låten till F.T.P för att visa att polisen ska inte fucka med honom.

Jag tycker att copbait är när man kör olagligt runt polisen bara för att bli jagad av dom och sen dra där ifrån. Om ni tycker att det är copbait att peka finger till polisen så tycker jag hellre att ni ska säga det till mig istället så jag kan tänka på det i framtiden. Inte ge mig en ban på 24 timmar och min polare ban i 10 dagar. För jag har liksom pekat finger till polisen på andra servers och då har det inte hänt nånting så jag trodde inte att ni tog det mer allvarligt.

Jo men en låt? Det är inte så att han har kört en bil och kört upp brevid polisen för att säga fuck you?

Jag tycker att copbait är när man kör olagligt runt polisen bara för att bli jagad av dom och sen dra där ifrån. Om ni tycker att det är copbait att peka finger till polisen så tycker jag hellre att ni ska säga det till mig istället så jag kan tänka på det i framtiden. Inte ge mig en ban på 24 timmar och min polare ban i 10 dagar. För jag har liksom pekat finger till polisen på andra servers och då har det inte hänt nånting så jag trodde inte att ni tog det mer allvarligt.

Verkar som du har förstått hur vi ser på copbait. Jag väljer att ge dig en andra chans!

MVH Pontus

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka