Nekad Mattoshen | Medlem ansökning [Alle17]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mattoshen

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198026699627/

Vad är ditt namn i verkligheten? Matteus Woro

Vad är ditt discord namn? mattoshen#1272

Vad är ditt födelsedatum? 12 April 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Cordy Caprio och föddes 1999. Hans mor är från Sverige och hans far är från Syrien. Så han har 50% svensk anor och 50% syrisk härkomst. Båda föräldrarna dog. De sköts och dödades av ett gäng som heter Shottaz 2011. Deras föräldrar var brottslingar, men de tillhörde inte något gäng. De dog för att de var skyldiga en skuld på cirka 1 mil och de kunde inte betala. Efter att mina föräldrar gick bort var jag tvungen att bli en brottsling för att söka skydd från andra och kunna vedergälla Shottaz. Efter ett år som kriminell frågade någon mig om jag ville flytta till min farfar. Hamko svarade ja och bodde där tills jag var tvungen att flytta till City University. Nu jobbar han på postnord, men nu vill han prova ett nytt jobb. Det är bäst att han vill arbeta inom bilindustrin, för hans farfars far var engagerad i bilar, och hans föräldrar berättade mycket bra för honom. När han bodde hos sin farfar, satt de flesta En del av tiden pratade jag om olika bilar och saker som min farfar använde. När farfaren dog, var Hamko tvungen att flytta till en ny stad, som kallades unive, där han började sakna sin farfar så mycket att han blev hans idol, så han ville arbeta inom bilindustrin.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom jag vill testa den nya servern med nya personer och fastställa min roll för att se vilka olika jobb som passar min roll. Vill du träffa nya människor i rp, då kan du träffa dem och umgås med IRL, inte bara IG. Gillar att sprida lycka genom rp, folk tycker att jag har en intressant roll för alla servrar (de säger OOC). Enligt människor som jag har spelat på andra servrar har jag som sagt bidragit till roligt rp. Jag är inte en person som gillar att göra ett specifikt jobb, men jag tycker att det är roligare att prata med människor och bygga en gemenskap bland spelare och kanske få vänner på andra servrar. Jag gillar att göra människor glada och få folk att skratta genom mitt skrik och OOC. Att skapa en bra atmosfär i och utanför spelvärlden är förmodligen en av de bästa jag vet.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Eftersom det verkar vara en intressant server, och den gemenskap som servern har verkar vara värt pengarna!

Hur hittade du Unive? från en vän

Vad har du för mål med ditt rollspel? För mig är syftet / målet med rollspel att du ska kunna skapa en karaktär i spelet som speglar dig som person (eller om du inte vill ha det) för att kunna ha kul i spelet, naturligtvis utanför. Din karaktär ska vara baserad i en stad du aldrig har varit i förut, och du känner inte folket där. Enligt min mening bör du göra ditt bästa för att skapa kontakter i den cirkel som du tycker bäst återspeglar din personlighet. Så om du har en kriminell karaktär borde du inte vara polis, men kanske bör du försöka få några kontakter på den mörka sidan. Då ska du bara arbeta i den bransch du väljer att börja arbeta i. Men naturligtvis bör du också försöka få vänner i spelet, du kan göra det genom arbete, möten, motell etc. med andra ord, syftet med rollspel för mig är att du ska kunna bygga en karaktär inom en bransch där du kan skaffa dig vänner och börja umgås med folk som du kanske aldrig tidigare har spelat med och sedan bygga dina kunskaper samt din karaktär på ett positivt sätt. Jag tror alltid på en förändring. Har ditt rollspel kanske inte varit på topp innan så kan den med 100% ha blivit bättre med dagarna som har gått.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag är väldigt glad att bidra med en bra rp och få en bra community på servern. Men karaktärens mål är att sprida lycka runt honom och få folk att skratta, vilket är syftet med denna karaktär.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej endast unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka