Accepterad Mattiias | Medlem ansökning [Karim_comviq]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mattiias

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
188
Reaction score
27
Vad är ditt namn i verkligheten? Mattias

Vad är ditt discord namn? Mattiias

Vad är ditt födelsedatum? 19 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär, Åke är en stabil medelålders-man. En överlag väldigt trevlig person som gillar att snacka med folk och umgås med både vänner som andra personer i staden. Åke har tidigare varit hemlös och bodde under flera års tid på gatan. Det var tack vare hans goda vän Ragnar som han tog sig upp på benen igen. Ragnar hjälpte honom med både tak över huvudet tills dess att Åke skaffat sig ett jobb på Postnord.

Några år senare, så började Åke tröttna på att åka runt och leverera paket till stadens alla medborgare. Han valde istället att tro på sina drömmar och ansöka till polishögskolan. Han jobbade flera år inom polisen och byggde upp en väldigt stabil karriär. Åkes främsta intressen är att vara ute i naturen och jaga samt fiska.

Det värsta Åke vet är att se när folk ej följer lagen eller bara inte kan bete sig. Han vill bidra på bästa sätt till samhället, eftersom han själv var på botten en gång, under tiden han var hemlös. Han kan uppfattas som lite lätt upprörd, men han vill egentligen allas väl och dömer ingen före han känner personen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en seriös och laglydig RP. Jag gillar verkligen långdragna RP scenarion, där båda parter får tänka efter hur de ska göra för att de ska bli ett så roligt scenario som möjligt. Jag kan samtliga regler utantill och försöker alltid bidra till serverns bästa. Jag är aktiv på varierande tider under dygnet och försöker RPa så ofta jag kan och har lust.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte alltid RPa för att själv vinna ett scenario, säg till exempel att du som kriminell gör allt i din makt för att fly från polisen eller att polisen gör allt i sin makt för att gripa en viss person. Det blir inte rolig RP för någon av parterna om allt går ut på att vinna. Det ska vara en perfekt linje mellan dessa och varje person får använda sitt sunda förnuft för att faktiskt göra roliga scenarion för både sig själva och motparten.

Hur hittade du Unive? Främst genom vänner som spelar på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka