Accepterad Mattiias | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mattiias

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
188
Reaction score
27
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Mattiias

Ditt Hex-ID: steam:1100001197dda5a

Vad är din discord tagg? Mattiias#2459

Vem var det som bannade dig? Akam-o

Hur lång tid var din ban? Permanent ban

Var är du bannad? Discord servern & FiveM servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Discord: You got banned from Unive Roleplay reason: Unspecified FiveM:

Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är permanent avstängd från Unive
◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥
BanID: nuaoyr
Anledning: dc bannad
Placerad av: Akam-o
◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢
⚠️En permanent avstängning går inte ut. Var god och respektera detta.

❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag kan uppfattas som lallig när jag reagera med en utter emoji, vilket även kan uppfattas som att jag ej kan ta seriös information.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt inne och spela på Unive, fick 2 pings där Philip320 valde att gå ut med seriös information. Jag läste första meddelandet som han skrev i icke medlems chatten. Sedan hamna jag i ett scenario, märkte att det kom en till ping. Såg Philips andra meddelande, där jag reagerade med en utter, något jag brukar göra då jag ej ser den emojin som lallig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. I detta fall var det jag som gjorde fel, förstår det och ber så hemskt mycket om ursäkt för det. Blev att jag reagerade med en utter emoji lite hastigt, men förstår såklart om staffs anser den som lallig. Då det även var mycket seriös information angående Unive i det meddelandet.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har en SV-ban sedan några månader sedan tillbaka. Den bannen tror jag handlade om Powergaming (kommer inte riktigt ihåg.) Detta var vid ett tillfälle där jag ej var så insatt i RP och ej tänkte på hur jag RPade. Sedan dess så har jag utvecklats på flera olika sätt och skulle aldrig göra så idag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat reagera med en annan emoji, som ej kan uppfattas som lallig. Tillexempel denna: ✅

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, detta var ett misstag av mig och jag kan förstå varför staffs valde att banna mig. Kommer aldrig att ske igen och ber om en ny chans, då jag själv vet att jag kan bättre än detta och det var ett misstag från min sida. Kan enkelt fixa detta genom att försöka framstå som mer seriös. Jag har alltid har kämpat för Unives bästa. Unive är min favorit FiveM server, och jag står fast vid det även efter denna ban.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Förstår till 100%, kommer ej att ske.

Senast ändrad:
Framöver, ta informationen vi skickar ut seriöst

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka