Accepterad Mattiias | Ban Överklagan [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mattiias

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
188
Reaction score
27
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/mattiias/

Ditt Hex-ID: 1100001197dda5a

Vad är din discord tagg? mattiias

Vem var det som bannade dig? Nizze/Volle

Bild på banmeddelande: image (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag lämnade inte en viss Discord server, när staffs bad mig om det. Det var ett misstag och missförstånd från min sida, men det ska inte upprepas.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fick först ett DM av Volle, angående att jag skulle lämna denna DC server. Eftersom vi känt varandra sen tidigare så tog jag ej detta DM på allvar, utan trodde först att han skämtade. Det var ett misstag av mig, vilket jag förstått nu i efterhand. Därefter fick jag ett DM av Nizze. Där han också bad mig att lämna denna DC server. Jag förstod inte varför till en början, så valde att ifrågasätta. Det var dumt gjort av mig, och något jag ångrar nu i efterhand.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var verkligen inte en felaktig ban. Den var korrekt placerad och jag förstår varför. Det var ett misstag av mig och jag ursäktar det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit SV-bannad några gånger tidigare, då det mest varit ''små'' regelbrott. Vilket var när jag först började att spela Unive och var lite osäker på reglerna. Förra sommaren blev jag permanent bannad, eftersom jag reagerade med en lallig emoji på ett meddelande. Detta var också ett misstag av mig, och något jag tagit lärdom av och ej upprepat sedan dess.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade absolut kunnat göra annorlunda. Jag skulle förstått allvaret i Volles DM från en början och faktiskt gjort som han sade till mig. Skulle något liknande ske igen så kommer jag såklart att tänka på detta och faktiskt inte ifrågasätta staffs.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag kommer ta samtliga tillsägelser av staffs allvarligare. Jag kommer att skärpa mig och faktiskt bidra till communityt på ett positivt sätt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår det.

Jag vill inte se samma misstag från dig igen för då kan jag lova dig att du inte kommer få sätta din fot på Unive igen.
Respektera oss staffs och börja var lyhörd.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka