Nekad mattias123123 | Medlem ansökning [R4ftyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mattias123123

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? mattias markusson

Vad är ditt discord namn? mattesnya

Vad är ditt födelsedatum? 5 Februari 2000

Berätta om din karaktär. tja! jag är 23 bast och lever livet, heter även fredrik mohamed,
mina största intresen är allt inom bygge och även polis jag gillar staden väldigt mycket och vill ta ett stort steg, då att bli medlem. senare vill jag även utbilda mig till polis och jobba där, jag glömde att säga att jag även gillar att köpa bilar och fixa dom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra och kommer bidra till bra rolplay, söker inte bara hit för att kunna slå folk, jag hatar folk som inte följer roleplay till fullt och försöker att klippa och skicka in till filip. det jag vill förklara är att jag inte bara vill råna oskylldiga utan även ha det jävligt gött på servern med alla andra här ute!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om tex en grabb eller tjej rånar dig så måste du hålla med och inte vara självisk utan man kan alltid tänka på det riktiga livet, om du blir rånad springer du inte därifrån, det är failrp, med en liten sumering är att rånaren ska därifrån med vindst.

Hur hittade du Unive? fick tips av polare och kolat lite yt altså cosmo

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka