Nekad mattias123123 | Medlem ansökning [coca cola]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mattias123123

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? mattias

Vad är ditt discord namn? matte 7890#9032

Vad är ditt födelsedatum? 13 November 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär är en då 23 årig kille, jag är väldigt snäll men kan ryta till när det behövs jag kom till staden för cirka 4 månader sedan då jag flytta hemifrån, det var drt bästa valet i mitt livet. Min pappa var inte särskilt schysst men mamma är jättesnäll, dom är skilda. Jag har haft det lätt i barndomen/skolan alltid haft mycket vänner. jag har alltid drömt om att äga en egen Lamborghini vilket jag jobbar till och ska ha i framtiden, jag jobbar i gruvan. och har alltid ett gott snack med grabbarna eller tjejerna som man träffar på där. jag har några vänner i staden vilket är kul jag skiter i min pappa han är ett as jag blickar endast framåt och har det kul med polarna, jag skulle gärna hitta fler polare. just nu har jag precis skaffat körkort och äger en 740 samt en SAAB. en till sak jag diggar är bilhandlingar och handlingar över huvud taget .jag tycker att dom flesta är snälla i staden men vissa kanske är lite stressade eller liknande. jag blev nästan rånad en gång men han precis åka iväg.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan mycket om rp har spelat på många servrar innan jag kan rabbla upp lite regler osv.
RDM är att man dödar någon utan anledning vilket man inte får
VDM betyder att man använder sitt, andras fordom som ett vapen, det är en annan sak om man råkar köra på någon
FEARRP betyder typ att man ska vara rädd om sitt liv och agera som man hade gjort i verkligheten
NLR om man dör ska man inte komma ihåg vad som hände, hur du dog.
jag vet att rasism är en sak som verkligen inte får använda i denna server.
jag som person i servern tänker alltid på dessa regler, m det är något jag missat kan jag ta det muntligt också. men ja tänker alltid på vad jag skulle gjort irl och inte bar gå för vinst eftersom att man kan inte direkt åka på någon utan anledning. ja hjälper alltid dom nya i staden och kan även senare kanske tänka mig att bli kriminell men det första steget är att bli medlem. ja svarar alltid folk och hjälper till om det behövs. jag kan även bidra med en bra bilhandel på servern samt ärlighet och glädje!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara ska gå pluss i en händelse eller gå med vinst utan också se till att ha kul och följa alla regler

Hur hittade du Unive? fick tips av polare och kolat lite yt altså cosmo och det är jag glad över

Senast ändrad:
Nekad, se över frågan "Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka