Accepterad Mattias | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mattias

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Carbine925/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mattias Lindblad

Vad är ditt discord namn? Carbine925#1168

Vad är ditt födelsedatum? 16 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Mattias Wallin är en 26 år gammal man som har haft en bra uppväxt med vänner samt bra utbildning. Mattias Wallin har sedan han varit barn varit involverad i olika sporter tillexempel basket och senare har han gymat med sina polare.

När Mattias Wallin var 15 år gammal och gick sitt sista år i grundskolan så hände det en olycka som senare skulle forma Mattias Wallins senare val av karriär. Det började nämligen brinna i Mattias Wallins skola alla I Mattias Wallins skola kom ut ur skolan när branden hade börjat förutom Mattias Wallins kompis. Mattias Wallin sprang tillbaka mot skolan och lade sig ner på skolgolvet med tanke på brandröken som hade formats i skolan och kröp mot sin vän som hade ramlat påvägen ut ur skolan och svimmat. Mattias Wallin drog sin kompis ut ur skolan och kollade sin kompis puls. Mattias Wallins kompis hade ingen puls. Mattias Wallin kom ihåg från idrotten hur man gjorde HLR så Mattias Wallin gjorde HLR till räddningstjänsten kom till platsen och tog över. Mattias Wallin blev senare informerad att hans kompis inte hade överlevt om han inte hade räddat honom.

Efter den olyckan så blev Mattias Wallin intresserad av just räddningstjänsten och ville ha det som yrke. Mattias Wallin har sedan des tränat och försökt förbereda sig för att bli anställd av räddningstjänsten. Mattias Wallin har nu flyttat till Unive Kommun och vill börja sin karriär inom räddningstjänsten där. I övrigt så är Mattias Wallin en kreativ, glad och mogen individ.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive för att jag är en aktiv person med mycket erfarenhet inom rp där jag har haft många olika roller, några jag kan nämna är Rikspolischef samt Sjukvårdschef. Jag har snart 3000 timmar på Fivem och tycker fortfarande att rp är väldigt roligt. Jag tycker främst att jag ska få bli en medlem på Unive för min erfarenhet. Jag tycker att jag ska bli medlem för att jag har ett mål jag vill nå på servern. Jag tycker att jag ska få medlemskap för att jag är en mogen individ som tar rollspel seriöst. Jag tycker att jag ska bli medlem eftersom att jag kan spendera mycket tid på servern och skapa bra scenario för alla. Jag tycker att jag ska bli medlem för att jag har erfarenheten som krävs för att rollspela på ett flytande sätt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en aktiv server med mycket medlemmar vilket gör mig intresserad av att spela på servern! Jag är också intresserad för att jag tror att jag kan vara både inblandad och skapa bra scenarion på servern!

Hur hittade du Unive? Jag kollade vilka svenska servrar som fanns på Fivem och såg att Unive var väldigt aktiv!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att alla ska få ha roligt när dem spelar på Unive. Jag vill också försöka ha så realistiska scenarion så möjligt!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Största målet är ändå att försöka bli något inom räddningstjänsten till exempel Chef eller Biträdande Chef. Jag vill såklart också ha bra scenarion där alla har roligt!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka