Nekad matteus | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

matteus

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? matteus rasic

Vad är ditt discord namn? Matteus

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juli 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: jonas viklund 24

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? social, rolig och creative

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: han växte upp i en bra rik familj och hade en bra uppväxt. Med många vänneroch tillbringade mycket tid med sin familj. Mina framtidaplaner är att jag vill gärna jobba som polis eller på mekonmen . för att jag är väldigt inspererad utav att hjälpa folk så som på mekonomen eller så som polis. Jag är väldigt snäll och rolig darför har jag tänkt mig dessa två jobben.Det är det som jag tycker är bäst med att vara polis att hjälpa folket och prata med. Jag fick bil intresset väldigt tidigt för att min pappa har jobbat väldigt mycket med bilar och modifierat dem och även hjälp folk då han har haft en bilfirma. Darför är jag väldigt bra på att meka med bilar och modiefiera dem för jag har gjort det ett tag. Men jag strävar efter en högre lön darför har jag tänkt bli polis. då det är mycket bättre pengar att vara polis men mycket roligare även.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är bra på rpa och tycker det är extremt kul. jag kommer bidra med långa scenario även roliga. jag tar även rpet före min egen vinning . så kommer bidra med rolig rp. hjälpa alla med att ha det roligt och bidra med allmänt bra rpa. kommer alltid vara snäll och behandla alla lika bra. kommer försöka social rpa så mycket som det går i början och skaffa mig mycket vänner och ha det väldigt kul. Där efter försöka utveckla något ännu större

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man aldrig ska gå för att vinna ett scenario . (winrp)

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? blev så att jag powergame lite så fick en muntlig varning. Men jag lärde mig efter detta och gjorde inte om det. Då det är onödigt för att det är tråkigt och det blir inget roligt rp utav det. detta hände för ett tag sen i början utav min fivem karaktär så lite darför också.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? metagaming: att man tagit information någon annan stans förutom ingame, till exempel discord eller anat. Powergaming: att man till exempel kör overkligt eller att man har snutjag och krokar i 150 utan att rpa på sina skador och bara kör vidare direkt, powergaming 2 att man bara spelar för makt och pengar. Fearrp: det är att du inte rpa som rädd ifall någon skulle tillexempel hålla en pistol mot ditt huvud. Suntförnuft: det är ifall man ska tänka realiskt innan man gör något som tillexempel gå över en motorväg där det är väldigt traffikerat eller gå slåss med ett bollträ mot folk som har pistol. rdm och vdm: rdm är att du har dödat någon utan anledning aölltså inte rpat sig till det, vdm är att man kör över någon och dödar dem. Combatlogging: Det är att man stänger av spelet för att skippa ett scenario och kanske tillexempel spara sina grejer.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt rolig snäll och social. Då detta har hjälpt mig mycket i min rp karaktär allmänt.

Ändra så du heter samma på Discord o steam.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
inte tagit intervju i tid/ lämna dc hittar inte discord

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka