Accepterad mattepung1337 | Whitelist ansökning [BEN10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mattepung1337

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198812103757/

Vad är ditt namn i verkligheten? mattias

Vad är ditt discord namn? pungen#4947

Vad är ditt födelsedatum? 1 December 2000

Berätta om din karaktär. han heter roffe johansson och är 2meter lång och han har tränat i flera år. han har flyttat runt väldigt mycket innan och varit polis i de flesta städer han har bott i. men han hittar inte riktigt en bra stad att bo i. så nu vill han testa bo i multistaden. han jobbat som polis väldigt länge. han älskar att jobba som polis. han är väldigt glad och spralig. han har många polare i denna stad också. och dom säger att denna stad är väldigt rolig med bra folk i staden. roffe har väldigt lätt för sig. han lär sig väldigt fort om vad som är rätt och fel. han har även väldigt lätt för sig att skaffa vänner med mera.

Varför ska just du bli whitelistad? för jag vill bo i denna stad. jag kommer ansöka som polis med mina kompisar, vi har märkt att de behövs mer poliser. jag kommer bidra med mycket bra energi och mycket skratt. jag kommer även bidra med mycket bra scenarion,

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? när jag har varit inne på servern värkar den riktigt bra. de är inte så många som vill förstöra på servern. utan den är bara bra hittils liksom. jag vill köra på denna server så seriöst de bara går. de är även bra staffs med mera osm gör sitt jobb med servern och håller koll på folk har jag märkt.

Hur hittade du Multistaden? mina kompisar skickade eran dc. och jag vill spela med mina kompisar. för dom sa att den är bra

Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli polis och hjälpa folk inom polis jobbet

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej de gör jag inte. de var ett litet tag sen jag spelade fivem.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka