Nekad mattepung1337 | Whitelist ansökning (Alex - Goggle) [Tha Gaymers]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mattepung1337

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
2
Användarnamn: mattepung1337

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198812103757/

Vad är ditt namn i verkligheten? mattias

Vad är ditt discord namn? Roffe johansson#4947

Vad är ditt födelsedatum? 1 December 2000

Berätta om din karaktär. han heter roffe johansson och är 2m lång och är 27år gammal. han har många kompisar som bor i denna stad och han älskar att jobba som polis eller greja med bilar! han kommer bidra med mycket skratt och tårar haha. han vill gärna träffa nya personer och lära känna så många som möjligt så han får mer kompisar! han älskar att jobba! han vill inte vara den som går på gatorna och jävlas med alla! utan han vill ha ett jobb och tjäna pengar och lära känna folk! roffe är en väldigt rolig kille som älskar humor och kommer säkert att bidra med mycket aktiviteter. roffe och hans bästa polare, har alltid något att göra! dom sitter liksom aldrig still, de är alltid dom man ser mest. får han något bra jobb så kommer han spara pengar och köpa en fet bil och glida omkring i för han älskar feta bilar och saker som går fort! roffe och hans vän göran är alltid vakna och hittar på massa saker med andra folk! göran är hans bästa vän! om roffe blir säkerhets polis så kommer staden bli säker!

Varför ska just du bli whitelistad? för jag kan alla regeler och jag har spelat fiveM i flera hundra timmar. så jag har inga problem med det. och jag har många kompisar som kör på denna server och dom säger att denna server är bra. så jag vill gärna testa på denna server med mina kompisar. jag kommer inte vara den som förstör. utan jag kommer spela seriöst.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag vill bli polis och kunna vara verifierad som en bra spelare eller vad man säger.

Hur många timmar har du på FiveM? 652

Hur hittade du Multistaden? mina kompisar skickade eran dc. och jag vill spela med mina kompisar.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka