Nekad mattepung1337 | Whitelist ansökning [AlenK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mattepung1337

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198812103757/

Vad är ditt namn i verkligheten? mattias

Vad är ditt discord namn? Roffe johansson#4947

Vad är ditt födelsedatum? 10 Augusti 2003

Berätta om din karaktär. han heter roffe johansson och är 2m lång och är 29år gammal. han har många kompisar som bor i denna stad och han älskar att jobba som polis eller sälja bilar. (bilförsäljarchef). han kommer bidra med mycket skratt och tårar haha. han vill gärna träffa nya personer och lära känna så många som möjligt så han får mer kompisar! han älskar att jobba! han vill inte vara den som går på gatorna och jävlas med alla! utan han vill ha ett jobb och tjäna pengar och lära känna folk! roffe är en väldigt rolig kille som älskar humor och kommer säkert att bidra med mycket aktiviteter. roffe och hans bästa polare, har alltid något att göra! dom sitter liksom aldrig still, de är alltid dom man ser mest.

Varför ska just du bli whitelistad? för jag kommer bidra med väldigt mycket skratt och mycket scenarion på servern. blir jag nu bilförsäljarchef så hoppas jag på att jag kan få sålt mycket bilar och komma i kontakt med mycket folk för de är de som är kul inom fiveM. jag kommer försöka mitt bästa med denna servern och ha så kul som möjligt. jag kommer försöka med mycket kul på servern. väldigt mycket aktiviteter med mera.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för jag tycker denna stad värkar legit. de är inte så många lallare på servern som förstör. vilket de inte finns många av. jag vill spela på denna servern för jag har sökt jobb som bilförsäljarchef. de är många spelare på servern och den verkar allmänt nice ut! ni har verkligen lyckats med servern.

Hur hittade du Multistaden? jag och mina kompisar har letat länge efter en bra server vi kan spela på. så gick vi in på multistaden och vi märkte direkt att detta var en bra server!

Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli antingen bilförsäljarchef eller bli polis. jag vill inte vara den som förstör för alla andra

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej de gör jag faktiskt inte. spelar cs mest men vill börja spela fiveM igen med mina polare som också har ansökt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka