Accepterad Matteo | Medlem ansökning [Crimson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Matteboy

Icke Medlem
Meddelanden
116
Reaction score
13
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199387646338

Vad är ditt namn i verkligheten? Matteo

Vad är ditt discord namn? Matteo-F#3339

Vad är ditt födelsedatum? 23 Juni 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Matteo och är 19 år gammal, han har alltid drömt om att bli en polis eftersom sin pappa var det. Matteo vill bli polis eftersom han vill hjälpa människor och trygga till staden ännu mer. Matteo gillar att hänga med vänner och träffa nya människor därefter vill han träffa nya vänner eftersom dem han hänger med är bara kriminella och inte bra för Matteo. Men förövrigt är han glad och gillar prata med folk. Han är rolig och snäll, en väldigt lugn person som aldrig skapa bråk. Han gillar väldigt mycket om att gymma och tänder för protein och PWO. Han är en väldigt ordning kille som håller sig i tid och planera väldigt bra.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att det verka roligt och ta större steg framåt, det verka roligt och spela på liksom många trevliga personer man vill lära känna. Jag lovar att hålla en hög RP nivå för att få det så realitisk så möjligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra RP nivå och väldigt seriöst, kommer vara roligt med många scenario.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda kan vinna på ett scenario men samtidigt har roligt och det är viktigt att scenario är roligt annars är det ingen mening med RP.

Hur hittade du Unive? Kompisen tipsade mig att börja spela i servern Unive men även för att det va många spelare och då blir det roligare RP.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Mvh RealNobody
Helper
Jobb Ansvarig

Godkänd efter muntliga välkommen till Unive
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka