Nekad Matteo Blasco | Medlem ansökning [Ljungen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Matteo Blasco

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? Kinky_Tail#7492

Vad är ditt födelsedatum? 9 December 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Matteo, Han är 19 år gammal och har flyttad utifrån sina föräldrar nyss. Eftersom han ville ha en ny start så valde han och flytta till en ny stad med nya möjligheter. Hans mål är att bli polis, detta är för att han har alltid tyckt om att hjälpa andra människor samt att få göra staden till en säkre plats. Redan som lite ville han bli polis detta kom tillbaka sen när han var 17 och hans pappa avled som var en polis utredare. Så när han valde att flytta så valde han också att sikta på polis yrket till max.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med både nya hisotier och att bilda nya scenarion som kan leda till olika vägar i RP. Men också att göra det kul och intressant för mina medspelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Spela för motpartens vinst, betyder att man kanske skapar ett hinder som gör så att allt inte går som planerat och att det leder till ett annat sätt att försöka lösa problemet som har kommit upp.

Hur hittade du Unive? Hittade det via några kompisar som sa att dom spela på servern, dom streamade det för mig på discord och såg kul ut. Så jag valde att testa det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka