Nekad Matteo Blasco | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Matteo Blasco

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199119757288/

Ditt Hex-ID: 1100001451c6fe8

Vad är din discord tagg? Kinky_Tail#7492

Vem var det som bannade dig? Bulten

Bild på banmeddelande: Skärmbild (33).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dom trodde jag Powergameade, men för mig va däcket inte punkterat men det kan ha varit en bugg och förstår såklart att det ser dåligt ut.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att en vit Bmw som jagade oss i min svarta Bmw trodde dom skulle kidnappa oss, men som sagt så såg inte jag att däcket var punkterat så jag tänkte att jag kunde åka vidare, sen senare så åkte vi till sjukhuset och då hade jag en glock i handen men det var en bugg för den låg i handskfacket och då kunde inte jag lägga ner den så vill klar göra det i OOC så att jag inte blir skjuten och medvetslös.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det kan inte jag svara på med tanke på att jag såg bara allt från mitt perspektiv och vet inte hur Bultens perspektiv var, så för mig tycket jag att det var felaktig ban men det kanske såg dåligt ut från helpers perspektiv och det förstår jag såklart, men tycker själv att det e tråkigt och bli bannad på grund av bugg

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev bannad för Dålig FearRp men dett var i början och sedan dess blev min FearRp mycket bättre och har lärt mig mycket från den bannen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja kanske men osäkert med tanke på att jag inte såg att däcket var trasigt, men kunde starta ett scenario istället för att börja skriva i OOC för att det var en bugg och göra skapa ett scenario med den buggen och kanske RPa på de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag inte skriva i OOC bara på grund av bugg utan mera göra något av det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Det gör jag absolut

Din ban överklagan har nekats!
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka