Nekad Matteo Blasco | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Matteo Blasco

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Ditt discordnamn: Kinky_Tail#7492

Ange ditt födelsedatum 9 December 2004

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att hjälpa till på servern men också för att jag tycker det är kul att jobba med andra människor och i team, jag vill också bli staff så jag kan hjälpa till och göra Unive lite mindre lalligt. för ibland känner jag att det blir jätte lalligt och jag vill liksom kunna säga till och göra så att alla kan bidra med en så hög Rp nivå som möjligt.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kan oftast vara aktiv mellan 2-4 timmar beror på vardag och helg såklart, men om det är helg och jag inte har några planer så kan jag vara aktiv rätt länge och hjälpa till med olika saker.

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på Unive i ungefär 2,5 månad aktivit, tycker det är kul och rpa på servern men också hjälpa folk på servern kanske nya spelare

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej tyvärr har jag aldrig varit staff men skulle älska och bli det, verkar vara kul

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kan jobba som vad som men vill helst jobba med Rp och krim samt dontation

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka