Nekad matte_70 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

matte_70

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilmer

Vad är ditt discord namn? matte_70

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Mattias Tiger var en pojke som födes i Solna. När han flydde 8 år så dog hans pappa av aids efter att hans pappa hade dött så valde de att att flyta till Göteborg. Äfter några år så kunnde inte Mattias mamma ta hand om honom så fick bo på ett barn hem tills han fyllde 15 så han rymde till sin vän Philip. Men nu när han är 30 så har han bestämt sig för att flyta till storstan. På flygplanet möter han en person som heter Tomas Persson dom blir ganska bra väner under resan men han blev sen in i stan för han fasnar i tullen. Hans känslor är väldigt blandade och han är arg på sin mamma men har struntat i de känslorna länge. Hans intressen är fotboll och att gyma. I framtiden ser han sig som nån som jobbar i kriminal vården.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en bra upplevelse för alla och har också inget problem med att prata med nya folk.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att "du ska inte vinna alla scenarion" för du ska spela för att ha kul och ha kul med dina vänner och inte göra det tråkigt för andra eller förstöra ett bra scenario för att du bara vill vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Exempel RDM : Du hamnar i bråk med en person och du väljer att slå honom istället för att prata om det istället

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej det är min första rp server.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har lite dyslexi så om jag stavar fel så vet ni

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka