Nekad Matte9 | Ban överklagan [Naod]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

01Matte

Medlem
Meddelanden
390
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199080633013/

Ditt Hex-ID: 110000142c772b5

Vad är din discord tagg? 01Matte#1818

Vem var det som bannade dig? Pacdon

Hur lång tid var din ban? 5 Dagar men har suttit på 2 o en halv av de

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sv abuse tror jag

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? En korrupt helper banna mig då jag revva efter ja testa peds, han drog även in min Sv som jag senare fick tillbaka då det var felaktigt. Helt orimligt!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja revva mig innan jag fortsatt patrullera då jag testa peds och mitt hp var buggat

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var en felaktig ban, flera staffs samt spelare håller med och jag ska berätta varför. Jag testade peds då jag ska donera för någon ped och jag tänkte kolla innan jag gick till don. Efter jag kollat klart på peds så gick jag och patrullera, när jag patrullera märkte jag att jag på något sätt höll på o dö efter jag åt och allt. så jag hoppar ut o revvar mig själv då jag kom ihåg att jag testa peds och då buggades mitt HP. Sen valde jag att hoppa support, två helpers drog in mig (en av de var den som drog in min sv o banna mig). Dessa staffs var sjukt inkompetenta och man märker det genom deras beteende i support. Jag var i support i ca 15 minuter med de två och inte en enda gång fick jag snacka utan att bli avbruten. De missbruka deras perms genom att muta både mig och medlemmarna som behöver hjälp när det är de som avbryter. På mina klipps under support samtalet så var jag då avbruten med ett minst antal av 15 gånger. Under denna tid kom vi ingen vart då allt man fick höra var skrik och earrape av de två som staffs, som staffs borde de kunna bättre.
Enligt de så får man inte revva sig själv efter ett scenario eftersom hp:t är buggat då jag testa peds. Jag testa peds för att kunna donera för servern och RP:a på ett bättre sätt. Av att vilja donera för servern och stödja servern så får jag en ban samt indragna roller. Av två helpers så kunde det skötas mycket bättre. Ärenden för medlemmar borde inte skötas så här oprofessionellt. De två måste tänka på att bemöta andra personer på positivare sätt, att de säger till andra att göra anmälningar på er bevisar vilken låg nivå de egentligen ligger på. Pacdon som banna är nu demotad så det underlättar en del för mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har runt 40 bans men många bans var riktigt gamla, har spelat under servern i 2 år och när ja inte var medlem vart jag bannad ofta. Nu sker det mycket mindre.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet ej, inte RP:at.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Tveksam

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, I understand.

Senast ändrad:
Ville RP:a inatt men ser inte ut som att det blir av

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka