Nekad Matte9 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

01Matte

Medlem
Meddelanden
390
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199080633013/

Ditt Hex-ID: 110000142c772b5

Vad är din discord tagg? 01Matte#1818

Vem var det som bannade dig? Limpis/San/320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 6374DCBC-A6CE-4C53-B527-8A3B4303F970.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Limpis valde att banna mig pga mina tidigare problem som redan åtgärder tagits på. Under sistonne så har jag sköt mig bra och inga stora problem har skett, men Limpis valde för någon anledning att banna mig permanent för problem när jag inte hade RP:at på ett bra tag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad så var jag inte ig och jag hade inte varit det i någon månad så vet inte riktigt hur jag ställde till problem men det sista jag gjorde ig var ett socialt rån som gick perfekt och allt gick som planerat. Senare när jag drog för att spela esportal så såg jag att många börja bli p bannade, jag valde då att skriva i generellt och blev själv bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det kan varit en felaktig ban då jag inte gjort något problematiskt på sistonne men jag kan fatta hur det såg ut från limpis perspektiv då det var en tuff natt och han blacka jätte många spelare. Jag hade precis donerat för ett gäng och en ped men senare blev jag blackad vilket var tragiskt. Innan det så hade jag ingen krim varning, indragen krim eller några indragna roller. jag vet inte hur jag identifierades som problem och själv tycker jag att bannen är felaktig. Många innan mig blev backade för att de hade varit med i sigma och jag vill bara förtyfliga att jag inte var med i någon moddar grupp eller något liknande.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har runt 30 bans sist jag kollade men många bans var riktigt gamla, har spelat under servern i 2 år och när ja inte var medlem vart jag bannad ofta. Nu sker det mycket mindre.
Jag förstår att när man kollar på min ban historik så ser det ut att jag är en problem spelare, men kollar man ordentligt så ser man att de flesta var för ett tag sen. Jag med tiden har lärt mig RP:a ordentligt och dessa senaste bansen överblickar de gamla bansen vilket får det att se ut som att jag fortfarande är en problemspelare vilket inte är sant för de senaste bansen har varit felaktiga, men jag respekterar beslutet och fattar varför jag är bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Typ inte skrivit nåt i generellt (det enda jag gjorde innan jag blev bannad). Jag var inte med i nån dc och jag gjorde inget dumt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Bra fråga, från min tidigare historik så har jag självklart gjort det men efter denna ban så lärde jag inte mig något specifikt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Senast ändrad:
Jag vill verkligen starta om 2023 på nytt, och jag ber om ursäkt för mina tidigare händelser.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka